Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 5 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Plánování profesního rozvoje učitele základní školy
Martinková, Dana ; Tureckiová, Michaela (vedoucí práce) ; Svobodová, Zuzana (oponent)
Práce se věnuje problematice personálních činností managementu vzdělávací organizace. Zabývá se popisem a analýzou procesu plánování profesního rozvoje učitelů základních škol. Autorka vymezuje pojmy rozvoj organizace, strategické personální plánování a rozvoj pracovníka, kterému se věnuje i z hlediska právního vymezení. Zaměřuje se na cyklus plánování profesního rozvoje, na specifika plánu profesního rozvoje učitele a roli ředitele základní školy v tomto procesu. Z teoretických poznatků vyvozuje vlastní výzkum uskutečněný formou regionální výzkumné sondy v Plzeňském kraji. Z výsledků dotazníkového šetření a rozhovorů s řediteli základních škol, ve kterých jsou uskutečňovány procesy profesního rozvoje učitelů, a kvantitativní obsahové analýzy plánů profesního rozvoje učitelů jsou získány informace, které tvoří základ popisu procesů plánování profesního rozvoje učitelů v základních školách Plzeňského kraje. KLÍČOVÁ SLOVA Plán profesního rozvoje, profesní rozvoj učitele, rozvoj organizace, rozvoj pracovníka, strategické personální plánování
Plánování profesního rozvoje učitele základní školy
Martinková, Dana ; Tureckiová, Michaela (vedoucí práce) ; Svobodová, Zuzana (oponent)
Práce se věnuje problematice personálních činností managementu vzdělávací organizace. Zabývá se popisem a analýzou procesu plánování profesního rozvoje učitelů základních škol. Autorka vymezuje pojmy rozvoj organizace, strategické personální plánování a rozvoj pracovníka, kterému se věnuje i z hlediska právního vymezení. Zaměřuje se na cyklus plánování profesního rozvoje, na specifika plánu profesního rozvoje učitele a roli ředitele základní školy v tomto procesu. Z teoretických poznatků vyvozuje vlastní výzkum uskutečněný formou regionální výzkumné sondy v Plzeňském kraji. Z výsledků dotazníkového šetření a rozhovorů s řediteli základních škol, ve kterých jsou uskutečňovány procesy profesního rozvoje učitelů, a kvantitativní obsahové analýzy plánů profesního rozvoje učitelů jsou získány informace, které tvoří základ popisu procesů plánování profesního rozvoje učitelů v základních školách Plzeňského kraje. KLÍČOVÁ SLOVA Plán profesního rozvoje, profesní rozvoj učitele, rozvoj organizace, rozvoj pracovníka, strategické personální plánování
Přístupy k vyučování matematice na 1. stupni ZŠ
Ždímalová, Eva ; Jirotková, Darina (vedoucí práce) ; Slezáková, Jana (oponent)
Přístupy k vyučování matematice na 1. stupni ZŠ Abstrakt: Tato práce se zabývá dvěma odlišnými přístupy k výuce matematiky na 1. stupni ZŠ, transmisivním přístupem a tzv. genetickým konstruktivismem. V teoretické části práce jsou popsány znaky těchto dvou přístupů. Cílem výzkumu bylo popsat přístup konkrétního učitele ve výuce matematiky. Pro naplnění tohoto cíle byla použita metoda pozorování a analýzy videozáznamů z výuky, doplněná rozhovory s učiteli. Po roce zkoumání pedagogické reality byla vybrána práce s chybou jako klíčový didaktický jev. Práce s chybou je zde analyzována z pohledu poznání a odstraňování chyby žákem. Součástí praktické části práce je také analýza autorčina vlastního vývoje ve výuce matematiky. Klíčová slova: Přístup k vyučování, metoda, technika, konstruktivistický přístup, transmisivní přístup, práce s chybou, individualizace, profesní rozvoj učitele

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.